Mina dagar

Hej! Veckan har varit lugn, inte ansträngt mig allt istortsett hahah. Igår gick jag hem tidigare för att rida över Jocke till grannstallet. Sen var jag duktig o städa osånt. Var på sånt jävla bra humör hela dagen igår och känner precis lika idag, helt sinnes hahaha. Idag ska ja fixa så ja slutar tidigt, plockar ändå bort dom två sista lektionerna efter sportlovet så känns onödigt att gå på dom nu med! Sen ska jag hem till Annie o käka, sen ska vi dra och sola med Bella och därefter fixa oss för att dra vidare på förfest och där efter lokalfest. Blir nog en grym dag!
Imorgon är det alla hjärtans dag och det firar jag med en biodejt med Annie, fifty shades of grey ska vi se hihi.
O sen på söndag ska ja till åtvidaberg så hela min helg är uppbokad, underbaaart. Pusshej!






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: