#hästärbäst

Hejhej, mina senaste veckor har bestått av hästhästhäst kan man säga. Varit i stallet varje dag samt hälsat på Ellie varje dag sen hon åkte till Victoria för en vecka sen haha. Trivs riktigt bra såhär dock, känner mig hur glad som helst och man finner alltid någon tröst hos hästarna. Önska jag kunde hoppa av och bara vara i stallet dag ut o dag in imellanåt. Dock inte riktigt så det fungerar tyvärr! Vill bara att denhär huvudvärken ska försvinna, så trött på att må dåligt och göra folk besvikna pga huvudvärken. Påtal om det var jag på utvecklingssamtal idag och det var lite sådär med det kan jag säga. Kändes som min pappa var besviken medans mamma var nöjd med hur jag presterat trots mina stora problem med huvudvärken. Sen är jag lite sugen på att söka hästjobb utomlands i sommar eller nånstans i sverige och vara borta hela sommaren. Då måste liksom huvudvärken försvinna annars kommer jag aldrig klara av det. Gått så långt att jag gråter när jag vaknar med huvudvärk, det bryter ner mig lite bit för bit. Men nu jävlar ska jag greja detta och få bort huvudvärken, ska visa vad jag går för och dessutom gå all in på att satsa på hästarna. Blir det inte nått sommarjobb inom ridsporten ska jag satsa på praktik inom ridsporten hela sommaren så nått borde det bli trots allt! Känner dock att mina kompisar inte kommer vara så glada på mig då men ja <3333, måste göra det jag mår bra av känner jag hihi! 
Imorgon ska jag försöka släpa mig till skolan för att sedan åka hem till pollarna, tjohej 😘







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: