Sometimes I leave you come along, sometimes i drink way too much

Hejheej, tänkte bara blogga lite snabbt innan jag ska sova. Är så in i helvete bakis och har sovit hur lite som helst inatt så känner att jag behöver sova för att orka med skolan imorgon! Man mår väl som man förtjänar typ. Igår var det iallafall födelsedags party för Sanna babe som fyllde år i onsdags. Hade faktiskt hur kul som helst, var bra stämning o allmänt skojj måste jag säga. Vart alldelles för full men hade hur kul som helst även efter festen hemma hos Annie hahah. Var helt enkelt en riktig jävla toppen kväll trots allt. Måste bara säga att jag har världens bästa vänner helt klart och igår var nästan alla där. Mina babes genom allt, man kan inte hitta bättre vänner än dom. Så stor fet jävla kärlek till er, älskar er hur mycket som helst och ni gör bara mitt liv så mycket bättre varenda dag. 
Nu ska jag försöka sova lite, säger varje gång att jag ska uppdatera bättre men går inte värstans bra med det faktiskt hahah!
Puss








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: