We are the kids our parents warned us about

Tjohej, redan Onsdag på lovet. Går riktigt snabbt tyvärr haha!
Igår så drog jag till Annie och hade planer på att sova hos henne, dock blev det inte riktigt så utan vi drog en roadtrip till Borgholm med två brudar till. Fanns ingen som helst mening med det och ingen av våra föräldrar hade någon aning hahaha. Vi var framme i Borgholm typ 12- halv 1 efter att Anton hämta oss på stationen i Kalmar och skjuts oss till Borgholm. Där träffade vi Maria, Hampus, Kenny och Michelle som satt och chilldrack lite, så vi hänkade på där. Vart en mysig natt men ingen sömn alls och klockan kvart i sex skjutsade Anton tillbaka oss till Kalmar så tog vi 06.30 bussen hem till Västervik, var hemma 9 imorse och hade sovit en halvtimme på bussen endast. Så dagens planer vart förstörda, fick ligga hemma och sova istället hahah. Trots lite negativitet var det kul att slippa Västervik för en kort stund och på nått sätt trivs jag där nere i Borgholm. Påminner mig mycket om när Maria bodde där och jag bodde i Kalmar, sen var jag hos henne i veckorna ibland och hade det bara allmänt mys. 
 
Så idag har jag sovit från typ 10- 19, sen åt jag lite och har försökt hålla mig vaken för att kunna sova lite nu inatt med. För imorrn ska jag försöka rida tre hästar och spendera min dag i stallet helt enkelt. Kan vara skönt att lägga ner lite tid där när helgen består av lite fest igen! Har planer på att festa nykter dock då det är lite sådär halvdåligt med pengar plus att jag festat hur många helger i rad som helst nu. Oavsett hur det blir ska jag dricka med måtta isåfall, för på Söndag ska ju Elliepellie över till Victoria för inridning i en månad! Kommer sakna att inte se henne lika ofta som nu hahah. Men det går ändå bra nu, livet rullar på och jag bara älskar alla dessa människor jag har runt mig. Livet är en fest just nu alltså och jag bara trivs så bra. 
Nu ska jag ut en sväng och sen försöka sova lite till, puss!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: