Helgen

Helgen blev som jag tänkt mig och hur mysig som helst. Jobbade i lördags från klockan halv sju till typ fyratiden. Sen drog jag hem o duschade o fixa mig. Därefter tog jag o maria en buss till Oskarshamn och umgicks med Anton o Max. Max fyllde år förra veckan så han fick lite presenter av mig och sen satt vi hela kvällen o prata samt drack lite. Satt uppe till 7- halv åtta, sen sov jag lite men sen vart jag pigg så jag och Max gjorde värsta lyxfrukosten. Så igår åt vi frukost på balkongen i solen och typ bara njutit av allt. Anton skjutsade mig till bussen vid typ ett och sen drog jag hem. Mamma hade lagat värsta middagen, bästa bakiskäket någonsin hahah. Haft en grym helg iaf, jävla babes är vad dom är hela bunten. Nu ska ja försöka sova, puss





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: