Det här är värt att dö för, jag tror mitt hjärta blöder

Hej! Som vanligt består mitt liv av hästhästhäst samt skola just nu. Idag fick jag höra något jag aldrig hört förut. Att hästar kan ha ADHD och tydligen som kan min häst vara en av dom få som har det haha! Det liknar människans, lite agressionsproblem, koncentrationssvårigheter m.m. Ellie sköter sig fint men det är lite saker hit o dit. Lilla minsta gör mig så ledsen då hon betyder så mycket men samtidigt är det saker jag behöver höra. Tycker Victoria sköter allt bra som den stjärna hon är.  
Idag har jag hursomhelst varit i skolan där jag hade en lektion pga att jag verkligen inte pallade första. Vetinte vad det är med mig nu för tiden, orken bara rinner ur mig konstant. Men sen slutade jag iallafall 11.15 och umgicks med Joel o Axel ett par timmar sen Annie den sista timmen. Tur att nån orkar umgås med mig när alla andra har lektion hahah. Sen följde Maria med mig hem så vi drog till Ellie en sväng o titta när Victoria jobba henne. Sen har vi suttit och pratat om allt o ingenting hela kvällen, varit hur underbart som helst att bara ha hennes sällskap. Hon är garanterat en av dom bästa jag har vid min sida ❤️. Imorgon ska jag jobba på mammas jobb, tjäna lite extra pengar är fint hihi. Sen på kvällen vill Maria att jag ska med henne till Max i ohamn så lyckas jag övertala mamsen så blir det nog sååå. Vore kul att hitta på något trots allt!
Sen söndag så kommer en söt liten tjej hit som vi ska vara "barnvakt" åt och sen så ska vi diskutera kontraktet med dom som ska köpa min priiins. Han flyttar nästa fredag så tekniskt sätt är han bara min en vecka till. 
Aja, pusshej!






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: