Tandläkar besök

Hej! Var hemma idag igen pga huvudvärk. Lägligt nog fråga Victoria om dom fick ta med Ellie till tandläkaren. Så jag sa ja och hänkade med, trotsade huvudvärken lite men det får jag igen för nu. Mår dåligt och är hur trött som helst men det var det värt!
Hon skötte sig bra idag igen så nu är vargtänderna urplockade samt några mjölktänder hon ändå skulle tappa snart. Dock hade hon en inflammation pga jobbig tandlossning så hon ska äta smärtstillande medicin i 5 dagar framöver. Men hon gick på transporten klockrent idag. Sen var hon drogad och stod och hängde på mig haha, så jobbigt o se henne så orkeslös. Men idag var trots huvudvärken ännu en bra dag. Min häst gör alla mina dagar bättre!






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: